ДПА-2015 з фізики в старшій школі
(11 клас)
Завдання для
атестації з фізики розробляються вчителем так, щоб дати можливість перевірити
рівень навчальних досягнень школярів:на розуміння
основних фізичних понять і законів;вміння
аналізувати фізичні явища та процеси;
навички
розв’язання задач.Для проведення
атестації готують варіанти атестаційних робіт, що включають завдання
різних рівнів складності. Завдання
повинні бути різного типу, а саме: тести на встановлення однієї правильної
відповіді, тести на встановлення відповідності, задачі та творчі запитання з
відкритою розгорнутою відповіддю.З метою
врахування різного рівня підготовки учнів відповідно до навчального профілю,
атестаційна робота для учнів профільного рівня навчання повинна містити
збільшену кількість завдань високого рівня складності. Для учнів, які вивчали
фізику на рівні стандарту або на академічному рівні, доцільно пропонувати
більше завдань початкового та достатнього рівнів складності.При розв’язуванні
задач звертають увагу на такі вимоги щодо запису:
«дано» в умові
задачі у вигляді загальноприйнятих фізиці позначень;
запису повних
формул, які використовуються під час розрахунків;
хід розв’язання з
усіма послідовними діями і необхідними поясненнями, графічними ілюстраціями;
результати
обчислень у вигляді числа в тих одиницях виміру, які зазначено в умові задачі;
повна відповідь,
якщо потрібно знайти декілька величин або результатів.
Запитання з
відкритою відповіддю потребує повної, логічної, розгорнутої відповіді з
визначенням сутності запропонованих у завданні фізичних явищ, формулюванням
фізичних законів, аналізом явищ і процесів, наведенням ілюстрацій у вигляді
графіків, таблиць або схем та обґрунтуванням висновків.
Складено на
підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної
підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у
2014/2015 навчальному році».